Wednesday 9 November 2011

Segmen: Fathiah Tak Jumpa Blog

Assalamualaikum


    Wahh dalam masa sehari dah 2 buah segment aku join dup dap dup dap jantung den..(penat wehh  >.<) mana tak nyer nak dekat satu ratus lebih blog aku follow .. Hahh ni memang namanya Mega Blogwalking (kuikuikui memandai je aku bagi nama ni :D )  sampai pengsan >.< !! Apa ingat Raja Lawak je ada mega ke?? Blogwalking pon ada tau ..  Hehe takpe lah .. Sekali sekala bukan selalu.. sengaja nak bagi jari ini penat *huahuahua*  Nah kali ni nak join segment Segmen: Fathiah Tak Jumpa Blog pula Ahh tak tak dulik !! aku nak join jugak walaupon penat =.="  jangan lah halang !!( wehh takde yang halang laa.. don't be perasan >.<  ehehh..) 

Kali ni aku di tag oleh miss atie.. Hahh sape tu??( no need to know la.. =.=") Ok..
 Thanks kepada miss atie :D

Nak join tak??(mari-mari :D) Sila click di bawah ini >>





Ok ni mereka yang di tag :


P/s : Nak sambung berblogwalking ni.. yeahh >.< !! 

12 comments:

Fathiah Hamim said...

thank you join!
fa dah follow =)

Unknown said...

hye dari segmen sama.,.. salam kenal :)

Fia said...

salam sayang-menyayang dari segmen sama.
thanks sudi menerjah, so, zaza datang terjah balik, sambil follow balik.
:)

Farah Alyaa said...

pasai pa la blog ni lawa sgt? *jeles
hehe..=p
btw done follow u back..
selamat berkenalan :)

sweetbelly gurlz said...

comel blog ni!
btw dtg dr segmen sme...

http://sweetbellygurlz.blogspot.com/2011/11/segmen-fathiah-tak-jumpa-blog.html

done follow u back dear!

Anonymous said...

dari segmen yang sama done follow you..thanks sudi follow saya..

Unknown said...

dari segmen sama :) salam kenal yer.. hehe sdui lah join segmen saya ..nak cari watak komik...

Unknown said...

dari segmen sama :) salam kenal yer.. hehe sdui lah join segmen saya ..nak cari watak komik...

Lily RIna said...

Singgah sini dr segmen yg sama :)

Unknown said...

wahh rajinya dia, cantik blog ni

purplekyu^_^ said...

comel blog :)
dah folo :D

Unknown said...

singgah dr segmen yg sama
kak bui follow blog yg suweet ni..*_*