Thursday 10 November 2011

Uwaaa Dapat buku Hari ni !!!

Assalamualaikum



    Hari ni first day aku naik sekolah setelah seminggu dok relax kat rumah..yelah Raya Korban kan.. Mesti ler kena cuti.. Sebenarnyer cikgu bagi 3hari jer cuti... Oleh kerana aku ni seorang pelajar yang *sangat rajin* sehari sebelom cuti aku dah cuti.. then masuk sekolah lak sehari selepas naik sekolah :P hehe.. (biaselah pelajar *contoh* muehehehe )

Tapi hari ni aku bukan nak citer mengenai *kerajinan* aku datang ke sekolah.. Hari ni first-first day naik sekolah jek terus dapat buku-buku teks yang 'teramat banyak' dan 'teramat tebal' ..   Ok sebenarnya tak berapa banyak dan tebal..pon.. Cuma '18 buah' *jekk* .. 




Uwaa bayak tak buku-buku saya?? *rembat dari Google Images huehuehue*


Ok just nak citer ini jekk hehe >.< sori entry kali ni super pendek dan super bosan *ngeh-ngeh-ngeh* (gelak mintak penampo -___-" )


Ok tetiba terasa nak post gambo kucing yang cute-miute ni *huahuahaua*












Wahh alangkah bagus nya kalo aku mempunyai seekor kucing yang cute seperti itu !!  Lagi-lagi pic yang ke-3 tu.. Kyaaa >.< !!




P/s: Mood tergesa-gesa sebab nak sambung 'Blogwalking' huhuhu Chaiyok!!! Chaiyok !!!

7 comments:

hudazaba.blogspot said...

patut la sebelum nie ta nmpak hang ...ap seyh pengawas cam nie

fiQRa said...

hehe, meh ni nk buku 1.. momelnyaaa tucin2 tuuu <3

Anonymous said...

ok, kucing sis pun baru beranak

anak comel2 tapi tak lama kemudian
mati ;(

Dahlia Daffodil said...

cumil2 la kuceng tu..hehehe..
oo..mlas pi skolah erk..??haha

Daddylicious said...

kucing mmg chomel tukar cicak2 yg chomel ada...hehe

cycysyida said...

weyh , aq bagi kau yg kucing ke7 . muahaha .